MijnZorgApp
Iedereen vergeet wel eens zijn of haar afspraak bij Fysio Topfit. Had ik nou donderdag om 13:00 uur een afspraak of toch om 14:00? Dat is vanaf nu verleden tijd!
Met de MijnZorgApp ziet u in een oogopslag wanneer u een afspraak met ons hebt en hoe laat. Daarnaast ziet u welke huiswerkoefeningen u hebt opgekregen. Die u uiteraard trouw uitvoerd!
Als u bij ons uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer hebt achtergelaten ontvangt u van MijnZorgApp een SMS uitnodiging tot het downloaden van de app. Na het installeren van de app ziet u alle relevante info omtrent uw behandeling bij Fysio Topfit. Snel en makkelijk.
Tweede Account
Het kan zijn dat u de app reeds hebt gedownload voor het gebruik bij een andere zorgverlener. U kunt ons dan ook toevoegen en dat doet u op de volgende manier:
1. Klik op de Menu-knop, de drie streepjes linksboven.
2. Klik vervolgens op de accounts-wisselknop, rechts naast uw naam.
3. Klik op ‘Account toevoegen’. U kunt dan inloggen met het tweede account. Om in te loggen hebt u uw geboortedatum en een wachtwoord nodig. Dat wachtwoord is of reeds aangemaakt of staat in een e-mail die u hebt gekregen.
Twee wachtwoorden
U hebt nu twee wachtwoorden die op hetzelfde mobiele nummer geregistreerd staan. Dit betekent dat als u een nieuw wachtwoord aanvraagt u ook twee wachtwoorden ontvangt. Aan het wachtwoord kun je niet zien welk wachtwoord bij welk account hoort. Probeer ze dan ook allebei uit.
Is het tweede account van uzelf? Dan is de geboortedatum hetzelfde voor beide accounts. In dit geval bepaalt het wachtwoord op welk account je in zal loggen.
Is het tweede account van een familielid (bv. je kind)? Dan is de combinatie geboortedatum/wachtwoord belangrijk om uit elkaar te houden, zodat je later geen problemen ervaart met inloggen.
Mocht u vragen hebben omtrent de MijnZorgApp of hulp nodig bij installeren? Neem contact op met Ralph via 0620737329 of info@fysiotopfit.nl